Agenten Programma

Welkom bij ons Agenten Programma! Dit programma is ontworpen voor reisagenten die extra geld willen verdienen door het promoten en verkopen van ons product.
Camper.nl is de grootste camperspecialist ter wereld en wij voorzien u van onze uitgebreide mogelijkheden voor wereldwijde camperhuur.
We hebben tientallen verhuurbedrijven met bijna 100 locaties in Azië, Australië, Canada, Europa, Nieuw Zeeland, Zuid Afrika, Zuid Amerika en de Verenigde Staten in ons aanbod
Door aan te melden bij ons agenten programma kunt u uw klanten voorzien van een grote keuze in camperhuur voor concurrerende prijzen. Iedere keer wanneer u voor uw klant een camperhuur bij ons boekt verdiend u geld!
Aanmelden is makkelijk, lees de volgende informatie, meldt u aan en begin met verdienen.

Waarom zou u zich aanmelden?

  • Agent worden is makkelijk en gratis.
    Lees de volgende informatie en onze Agentenovereenkomst en wanneer u deze geaccepteerd heeft kunt u het online aanmeldingsformulier invullen. Wij bekijken uw aanvraag en brengen u via e-mail op de hoogte van uw acceptatie in het programma.
  • Werk met de nummer 1: wij zijn de grootste camperspecialist ter wereld.
  • Gebruik onze uitgebreide website met gemakkelijke offertes, up to date prijsinformatie en koersen.
  • U kunt zich aanmelden indien u een ANVR en/of SGR aangesloten reisorganisatie heeft. (Niet van toepassing voor onze Belgische collegas).

Hoe kan ik beginnen?
Na het lezen van deze informatie en akkoord te zijn gegaan met onze Agenten Overeenkomst kunt u het online aanmeldingsformulier invullen. Wij brengen u binnen twee weken via e-mail op de hoogte van acceptatie in het programma.

Hoe werkt het?
Nadat uw aanmelding geaccepteerd is kan uw reisorganisatie online reserveringen maken. Geef bij boeking het adres (e-mail en bedrijf) op dat u bij inschrijving heeft opgegeven. Wij kunnen zo uw boekingen traceren en betalen u een vaste commissie voor iedere gecompleteerde reis.

Hoe houd ik mijn reserveringen en verdiende commissie bij?
Na iedere reservering sturen wij u een commissie nota per e-mail.

Wanneer krijg ik betaald?
De verdiende commissie wordt binnen twee weken na het afronden van de huurperiode betaald.

Voorwaarden
Om gebruik te maken van ons Agenten Programma dient u akkoord te gaan met onze Agenten Overeenkomst. Wijzigingen worden automatisch toegestuurd.

Camper.nl

  • Alle relevante informatie met betrekking tot de tarieven, specials, verzekeringsvoorwaarden, plattegronden, feestdagen e.d. van de verschillende verhuurders staan hierop vermeld.
  • Alle offertes kunnen vrijblijvend online gemaakt worden.
  • De tarieven op camper.nl zijn actueel en bindend.
  • Alle campers zijn op aanvraag en onder voorbehoud van beschikbaarheid.

Offertes

  • Alle camperoffertes dienen via camper.nl gemaakt te worden.
  • Voor reisbureaus worden géén complete offertes samengesteld door ons kantoor.

Prijzen en voorwaarden

  • Alle tarieven zijn actueel.
  • Eventuele koerswijzigingen worden op camper.nl aangepast en zijn bindend.
  • De reissom bij boeking op camper.nl is bindend.

Reserveringen

  • Alle boekingen dienen via camper.nl gemaakt te worden zodat er geen misverstand kan zijn over de prijs! U ontvangt een mailbevestiging dat de boeking in behandeling is.
  • Een boeking wordt in de regel op de dag van binnenkomst behandeld. In verband met tijdverschil kan het 1 of 2 werkdagen duren voordat de leverancier een bevestiging heeft gestuurd.
  • Een schriftelijke bevestiging van de reis door camper.nl wordt per email zo spoedig mogelijk daarna verstuurd. Tot dat moment zijn alle campers onder voorbehoud van beschikbaarheid.
  • Graag vernemen wij bij boeking de vertrekdatum van de klant vanuit huis zodat reispapieren op tijd verzonden kunnen worden.

Verantwoordelijkheid

  • Camper.nl is niet verantwoordelijk voor de juiste invulling van de reis. In het bijzonder het vliegschema met betrekking tot ophaal en/of inlevertijd van de camper. Eerste hotelovernachting met betrekking tot eventuele transfers e.d. Het reisbureau is zelf verantwoordelijk voor de juiste aansluiting en invulling van de reis.
  • De voorwaarden van de verschillende leveranciers zijn van toepassing. Camper.nl conformeert zich aan de voorwaarden van de leveranciers.
  • Camper.nl is niet verantwoordelijk voor kosten ontstaan door eventuele vertragingen buiten de schuld van Camper.nl om. De voorwaarden van de betreffende leverancier zijn van toepassing.
  • Camper.nl is ingeschreven bij het Calamiteitenfonds, SGR en is aangesloten bij IATA.
  • Camper.nl hanteert de ANVR voorwaarden m.u.v. afwijkende voorwaarden opgesteld door camperverhuurders.

Nota/ Bevestiging

  • Na boeking wordt een schriftelijke bevestiging + nota gemaakt en per post of mail verstuurd.
  • Cliënt krijgt een boekingsnummer toegewezen en dit nummer is van belang bij alle correspondentie met betrekking tot de boeking.
  • Controleer de gegevens op de nota en bevestiging zorgvuldig op juistheid. Neem per omgaand contact op bij een vermeende onjuistheid.

Betaling

  • Na ontvangst van de bevestiging dient een aanbetaling van ¬250 gedaan te worden.
  • Restantbetaling, uiterlijk 4 weken voor vertrek. Het bedrag en datum wordt op de bevestiging/nota vermeld.
  • Eventuele specials kunnen andere betalingsvoorwaarden hebben. Deze worden vermeld op de bevestiging/nota.
  • Bij betaling dient de naam + boekingsnummer van de cliënt gebruikt te worden.

Reispapieren

  • Reispapieren worden verzonden na ontvangst van de betaling van de volledige reissom. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.
  • Reispapieren worden op volgorde van vertrekdatum verstuurd.

Wijzigingen en/of annuleringen

  • Eventuele wijzigingen en/of annuleringen worden volgens de ANVR voorwaarden behandeld.
  • Alle wijzigingen/annuleringen dienen schriftelijk doorgegeven te worden o.v.v. naam en boekingsnummer.
  • Indien er na de bevestiging van de reis aanvullende onderdelen worden aangevraagd, worden ¬15 bijboekkosten, per keer in rekening gebracht.

Klachten

  • Met betrekking tot klachten over een reisonderdeel heeft Camper.nl slechts een bemiddelende rol en is niet verantwoordelijk voor eventuele schade of kosten bij een conflict met een leverancier.
  • Klachten kunnen gestuurd worden naar customerservice@travelhome.nl o.v.v. het boekingsnummer en naam cliënt.
  • Bij camperhuur tekent de cliënt voor de huurvoorwaarden bij aankomst. Raad uw cliënt aan goed te kijken waarvoor getekend wordt.
  • Klachten worden in de regel direct in behandeling genomen. Er wordt een ontvangstbevestiging gestuurd. Wij streven ernaar binnen 2-6 weken de klacht te beantwoorden. Indien er meer tijd nodig is, wordt dit per email aangegeven.
  • Eventuele klachten met betrekking tot de camper of buitenlandse leveranciers dienen in het Engels, schriftelijk opgesteld te worden. Camper.nl stuurt deze correspondentie direct door aan de betreffende leverancier.
  • Kopieën van eventuele notas dienen meegestuurd te worden.
  • Eventuele problemen tijdens de boeking of met betrekking tot Camper.nl, kunnen het beste met de betreffende contactpersoon besproken worden.
  • Bij eventuele andere vragen en/of problemen kunt u contact opnemen met Office Manager Helmi Ruigrok.

Correspondentie

  • Alle vragen m.b.t. prijsopgaven :
  • Alle vragen m.b.t. gemaakte reserveringen : contactpersoon
  • Alle vragen m.b.t. tot reispapieren :
  • Alle vragen m.b.t. algemene zaken :
  • Alle vragen m.b.t. klachten :
  • Alle vragen m.b.t. camper.nl :
  • Heeft u interesse om ons camperproduct onder eigen naam via uw website te verkopen?

Commissie

  • De commissie percentages worden na aanvraag separaat toegezonden
  • ¬39,50 boekingskosten per boeking
  • ¬2,50 calamiteitenfonds per boeking
  • Bij onvoorziene omstandigheden waarbij cliënt gecrediteerd wordt, zal indien van toepassing over het betreffende onderdeel commissie in mindering gebracht worden.
Travelhome is lid van de ANVR Travelhome is lid van het calamiteitenfonds Travelhome is officieel IATA agent Travelhome is lid van SGR