Algemene vragen

Q: Kan ik een afspraak maken om een camperreis te bespreken?
A: Het is mogelijk om met een van onze adviseurs te spreken over jouw reisplannen. Je kunt hiervoor telefonisch een afspraak maken. Bekijk onze openingstijden en contactgegevens. Veel informatie vind je ook op onze website én in de veelgestelde vragen. Ook kun je een van onze inspiratiedagen bezoeken. Het is helaas niet mogelijk een afspraak te maken wanneer het gaat om een zgn. ‘wegbrengspecial / testdrive/ oneway special. Bekijk hiervoor bij de veelgestelde vragen

Q: Kan ik een camper ook bezichtigen?
A: Travelhome heeft standaard een camper bij het kantoor staan die je kunt komen bekijken om alvast een voorproefje te nemen. De camper die bij ons altijd op kantoor staat is de MH-23-25S van Fraserway, dit model hebben bijna alle verhuurders in Amerika en Canada in hun aanbod. Daarnaast staat de C25 van Cruise America/Cruise Canada ook een groot gedeelte van het jaar bij ons op kantoor. Voor het bezichtigen van de camper dien je een afspraak te maken. Het is helaas niet mogelijk om een proefrit te maken.

Q: Wat zijn inspiratiedagen? En wanneer zijn die?
A: Tijdens inspirerende korte presentaties vertellen onze medewerkers en een aantal van onze ervaren reizigers je alle ins en outs over onze bestemmingen en over het reizen met een camper. Op de reismarkt vertellen onze reisexperts je alles over onze bestemmingen en ons camperaanbod. Ook laten ervaren reizigers hun fotoboeken zien en staan zij te popelen om hun tips met jou te delen. Natuurlijk zijn er échte huurcampers aanwezig, om van binnen en buiten te bekijken.
Wat zijn de mooiste campings in West-Amerika? Waar in Canada kun je het beste beren spotten? Welke wandelingen zijn de moeite waard? Antwoorden hierop kun je verwachten tijdens de inspiratiedagen. Wanneer deze dagen zijn, kun je vinden op onze Evenementenpagina.

Q: Heeft Travelhome nog meer vestigingen dan alleen Geldrop?
A: Travelhome heeft één vestiging. Bekijk de adresgegevens én routebeschrijving.

Q: Is mijn boeking definitief?
A: Ja, wanneer je op definitieve boeking hebt geklikt is het een definitieve boeking. Wanneer wij deze hebben ontvangen, gaan we de gekozen reisonderdelen aanvragen. Mocht bijvoorbeeld een vluchttarief of je gekozen campertype niet meer beschikbaar zijn, nemen wij altijd contact met je op om de alternatieven te bespreken.

Q: Wanneer krijg ik de bevestiging?
A: Je ontvangt na boeking op de eerst volgende werkdag een ontvangstbevestiging. Hierin staat meer informatie over het vervolg van de boeking. Daarna wanneer alle reisonderdelen voor je geboekt staan, ontvang je een reserveringsbevestiging.

Q: Wanneer krijg ik de factuur?
A: De factuur volgt direct na de reserveringsbevestiging, wanneer alle reisonderdelen zijn geboekt en gecontroleerd.

Q: Hoe kan ik betalen? En wanneer moet ik dat doen?
A: Op de factuur staat de vervaldatum waarop de reis betaald moet zijn. Betalingen kunnen uitsluitend per bank betaald worden. Contante betalingen of betalingen per creditcard kunnen helaas niet geaccepteerd worden.

Q: Is mijn betaling goed ontvangen?
A: Via de persoonlijke pagina welke je van ons ontvangen hebt bij de factuur kun je meer informatie over de betalingen terugvinden. Je ontvangt van ons geen bevestiging van betaling.

Q: Wanneer kan ik mijn reisbescheiden verwachten?
A: De reisbescheiden zullen circa 14 à 9 dagen voor vertrek verzonden worden. (na ontvangst van de volledige betaling). Wanneer je een camperplus pakket bij ons geboekt hebt, ontvang je deze informatie per post. Wanneer je enkel camperhuur bij ons hebt geboekt, ontvang je het campervoucher per e-mail.

Q: Als ik nog iets wil wijzigen of toevoegen aan mijn boeking? Kan dat dan zomaar?
A: Wijzigingen of toevoegingen aan een bestaande reservering kan in overleg met een van onze reisexperts geregeld worden. Hiervoor worden wijzigingskosten c.q. administratiekosten in rekening gebracht. Tevens de eventuele extra kosten vanuit de leveranciers.

Q: Wat moet ik doen als ik de reis moet annuleren?
A: Wij hebben te allen tijde een schriftelijke annulering nodig. Je kunt dit per e-mail naar backoffice@travelhome.nl te sturen met vermelding van je boekingsnummer. Uiteraard kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen, echter dienen wij een annulering schriftelijk te ontvangen.

Q: Ik heb schade gereden tijdens de camperreis, wat nu?
A: Wanneer je gekozen hebt voor de No Risk camperverzekering van ANWB Verzekeren is het mogelijk om de gemaakte kosten te claimen bij ANWB Verzekeren. Meer informatie over het indienen van deze schade tref je aan in het schadeformulier.

Travelhome is lid van de ANVR Travelhome is lid van het calamiteitenfonds Travelhome is officieel IATA agent Travelhome is lid van SGR Travelhome is lid van SGRZ